lyl

All We Do (LYAR Remix) - Oh Wonder

dongchiliue:

存档灵魂:

All We Do
我们的所作所为


【歌词】


All we do is hide away
All we do is, all we do is hide away
All we do is chase the day
All we do is, all we do is chase the day
All we do is lie and wait
All we do is, all we do is lie and wait
All we do is feel the fade
All we do is, all we do is feel the fade
我们所做的只是在逃避躲藏,
所有我们所做的,仅仅是逃避躲藏。
我们所做的只是在流年逝水,
所有我们所做的,仅仅是随波逐流。
我们所做的只是谎言和空待,
所有我们所做的,仅仅是自欺欺人。
我们所做的只是在感受衰败,
所有我们做的,仅仅是等待凋零。

I've been upside down
I don't wanna be the right way round
Can't find paradise on the ground
I've been upside down
I don't wanna be the right way round
Can't find paradise on the ground
我的思绪已经颠倒混乱,
我不想再循规蹈矩原地打转,
红尘俗世中不会有天堂。
我的思绪已经颠倒混乱,
我不想再循规蹈矩原地打转,
红尘俗世中不会有天堂。

All we do is hide away
All we do is, all we do is hide away
All we do is chase the day
All we do is, all we do is chase the day
All we do is play it safe
All we do is live inside a cage
All we do is play it safe
All we do, all we do
我们所做的只是在逃避躲藏,
所有我们所做的,仅仅是逃避躲藏。
我们所做的只是流年逝水
所有我们所做的,仅仅是随波逐流。
我们所做的只是相安无事,
我们所做的只是困守牢笼,
我们所做的仅是相安无事,
这就是我们的所作所为。

I've been upside down
I don't wanna be the right way round
Can't find paradise on the ground
I've been upside down
I don't wanna be the right way round
Can't find paradise on the ground
我的思绪已经颠倒混乱,
我不想再循规蹈矩原地打转,
红尘俗世中不会有天堂。
我的思绪已经颠倒混乱,
我不想再循规蹈矩原地打转,
红尘俗世中不会有天堂。

All I did was fail today
All I wanna be is whites in waves
All I did was fail today
All we do, all we do
我曾经的所做只是今天的失败
我所有的想要都只是随波逐流
我曾经的所做只是今天的失败
这就是我们的所作所为。


评论

热度(13)